Regulamin świadczenia usług sklepu fuckfunny.pl
I
INFORMACJE O SPRZEDAWCY I DANE KONTAKTOWE
- Właścicielem sklepu internetowego jest:
PRESTIGE Gracjan Pietruszka,
NIP: 6783096099
z siedzibą w Krakowie - Dane kontaktowe: kontaktffunny@gmail.com +48789789622
- Konto bankowe Sklepu internetowego: 45102028920000570209038441
Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 14 dni roboczych.
II
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Dokonywanie zakupów za pośrednictwem fuckfunny.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
- Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
- Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (https://fuckfunny.pl/moje-konto) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz lub dokonać zakupu bez rejestracji.
- Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego produktu, wybór sztuk i kliknięcie znaku „dodaj do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu odbioru zamówienia.
- Zamówienie jest dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
III
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost lub za pośrednictwem innego przewoźnika zgodnie z możliwą do wyboru opcją w ramach składania przez Klienta Zamówienia.
- Termin realizacji dostawy na terenie Polski wynosi 1-14 dni roboczych licząc od zaksięgowania pieniędzy na koncie. Czas realizacji zmienia się w zależności od ilości zamówień i zazwyczaj wynosi ok 2 dni roboczych. Na stronie głównej wyświetla się informacja dot. wysyłek na dany okres.
- Termin dostawy określony w powyższym punkcie może zostać niezachowany w przypadku wystąpienia po nadaniu przesyłki do przewozu okoliczności wywołanych winą przewoźnika
- W przypadku nieobecności Klienta lub osoby upoważnionej do odbioru Towaru w miejscu wydania przesyłki, w czasie pierwszej podjętej przez przewoźnika próby doręczenia Towaru, termin dostarczenia Towaru uważa się za zachowany, w przypadku awizowania przez przewoźnika przesyłki.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przesyłki, zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy.
– system płatności
- W przypadku dostawy towaru poprzez wysyłkę, Klient wpłaca na rachunek bankowy Sprzedawcy kwotę równą wartości zamówienia + koszt przesyłki.
Koszty przesyłki ponosi Klient.
- KOSZT WYSYŁKI (Polska):
Paczkomaty inPost – 15 zł
Kurier inPost – 15 zł
Kurier DPD- wysyłka do Niemiec 62 zł
Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub firmy kurierskiej InPost .
Firma fuckfunny.pl nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z błędnie podanych danych adresowych, błędnie wybranej formy przesyłki oraz winy przewoźnika. Reklamacje wynikłe z opóźnienia w doręczeniu przesyłki mogą być składane przez klienta u przewoźnika.
§4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY
- Zamawiający – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, a fuckfunny.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie pomniejszony o koszt wysyłki.
- Zwroty nie będą rozpatrywane w przypadku zamówień towarów „spersonalizowanych” a więc indywidualnych, tj. zawierających określone wg wskazań klienta imiona, nazwiska itp. za wyjątkiem sytuacji, w których produkt jest niezgodny z zamówieniem klienta.
- Zwrotu należy dokonać na adres pracowni ( fuckfunny.pl kubki Gracjan Pietruszka ul. Lubocka 26 31-766 Kraków ) na swój koszt. Przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje Klient. Zwracany towar należy odesłać w stanie niezmienionym od otrzymanego (w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, kompletny i nieużywany), odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy kupna. W przypadku niespełnienia wszystkich powyższych wymogów zwrot nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
- W przypadku, gdy klient nie odbierze wysłanej do niego przesyłki w terminie i paczka wróci do siedziby fuckfunny.pl , klientowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty pomniejszony o dwukrotną wartość kosztu wysyłki (za drogę do klienta i za drogę powrotną).
§5 REKLAMACJE
- W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest wadliwy, niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy. Klient ma obowiązek niezwłocznie poinformować sprzedającego przez e-mail w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane.
- Wniosek reklamacyjny rozpatrywany będzie w terminie 7 dni roboczych.
- W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia przesyłki w transporcie, Klient musi posiadać protokół szkody, spisany w obecności kuriera, a w przypadku przesyłki paczkomatowej – spisany w najbliższym oddziale lub Punkcie Obsługi Klienta InPost.
- W odpowiedzi na zgłoszenie fuckfunny.pl ustala z klientem szczegóły dotyczące zwrotu wadliwego towaru.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji fuckfunny.pl odsyła klientowi nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem oraz zwraca koszty, jakie poniósł klient w chwili odsyłania wadliwego zamówienia. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, fuckfunny.pl zareklamowany towar odsyła na koszt klienta.
- Reklamacja jest uwzględniania zawsze w przypadku stwierdzenia ukrytych wad zakupionego przedmiotu, tzn. niewidocznych w momencie zakupu. Za wszelkie uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania odpowiada kupujący.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne wyświetlenia informacji o towarach np. kolorów, nie będą podstawą do reklamacji.
§6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Właściciel Sklepu zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.
- Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz operatorom płatności (przelewy24).
- Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego fuckfunny.pl Gracjan Pietruszka ul.Lubocka 26, 31-766 Kraków , który dokonuje przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Właściciel Sklepu zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby przekazane mu informacje były strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Właściciel Sklepu zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.
- Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest dokonywane na podstawie przesłania do Właściciela Sklepu pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Klienta.
- Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne z wyrejestrowaniem się Klienta oraz wypowiedzeniem umowy.
- Wraz z usunięciem Konta Klienta Właściciel Sklepu usunie dane Klienta na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Klienta po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z przeczytaniem i akceptacją powyższego regulaminu.